tisdag, mars 16, 2010

varför??

jag vaknade vid halv 7 imorse och kunde inte somna om så jag gick upp nu istället. Är faktiskt lite ledsen. Jag tycker inte om mig själv för att jag är det, men på ett sätt är det kanske inte konstigt. man kan väl vara vänner ändå fast det har skett förändringar i ens liv eller? jag försöker gå vidare men det är inte så lätt. hoppas jag mår lite bättre senare idag. för just nu är jag lite ledsen. (jessica, bli inte orolig nu. jag klarar mig, det vet du.. tänker på dig)
ska till skolan nu på förmiddagen sen vet jag inte mer som händer idag. kanske skriver mer när jag kommer hem.
ha en bra dag alla

2 kommentarer:

jessica sa...

Okej, ska anstränga mig!!, men lite orolig blir jag allt ändå...

Kram

marielle sa...

det behöver du inte. känns lite bättre nu. är bara trött.
kram