fredag, mars 19, 2010

en fråga till er läsare

det ska bli skönt med lite helg nu, tänkte faktiskt inte plugga till tentan förrän på söndag, men jag sitter dock och läser in det jag hittills har skrivit idag. Tror jag kan det rätt bra nu. nu blir det lite paus sen ska jag räkna lite matematik uppgifter med mönsterräkning. Det kan jag inte alls.NÅGON SOM ÄR BRA PÅ DET SOM KAN HJÄLPA MIG?
nä detta blev tråkig läsning. ska berätta om nåt roligare nu.
TACK jessica för presenten.tycker jätte mycket om dom. du är himla snäll.
Det blir nog att jag ska ta det lugnt ikväll. titta på tv och sitta vid datorn. verkar ändå inte hända något, folk har dåligt med pengar och så. Men det kan vara skönt och ta det lugnt också.
ska nog ner till stan snart och kolla efter ett par byxor, mina älsklings jeans gick i sönder igår.
har inte så mycket mer och berätta.
En fråga till er som läser denna bloggen: Varför läser ni denna blogg? skriv gärna och berätta!!
(är bara nyfiken på vad ni tycker om min blogg)


6 kommentarer:

Sara sa...

Jag tycker om helheten i vad du skriver. Att du inte alltid är överens med vad ja tycker så man kan kommentera och diskutera. Jag tycker även om att du skriver från hjärtat.

Sara sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
Marielle sa...

kul sara att du tycker om helheten i min blogg. nä, man kan ju inte alltid tycka lika...

Sara sa...

Och det tycker ja är bra med din blogg att du uttrycker dig. vad har du gjort idag?

Sara sa...
Den här kommentaren har tagits bort av bloggadministratören.
marielle sa...

ok.... hoppas du har en trevlig fredag kväll sara....