onsdag, mars 31, 2010

avkopplande dag igår + det lilla barnet

det som bara skulle vara en fika i stan med Theress blev istället fika hos henne på rönneberga vid kl 13,00, nicko, monica och nettis var också där, vi spelade zatzy. men jag var riktigt trött men ville ändå göra nåt. Sen vid halv 5 gick nicko och de. jag stannade kvar, theress frågade och jag hade inget för mig och kände att jag behövde annat och tänka på så jag sa att jag kunde stanna kvar, jag blev bjuden på middag, jätte gott var det. sen gick jag, marcus, thess till netto och sen efter det kom håkan, det blev film och glass. jag gick hem vid halv 12 inatt. pratade lite med jonas på facebook på vägen hem. Känns bra att han skriver till mig åtminstone.
det känns som jag mår bättre idag, jag behövde nog komma bort från min lägenhet och mina tankar för en dag. För nu de senaste dagarna har jag inte alls mått bra, allt har bara känns svart och väldigt jobbigt. men som det känns just nu känns det bättre. jag hoppas att jag har den känslan kvar senare.
men nu hinner jag inte skriva mer. ska på en ny kurs industruktion för det lilla barnet.
hörs lite senare igen
16,50
idag var jag på kursindustruktion för det lilla barnet.Det verkar vara en intressant men rätt slö kurs. vi har ingen tenta, vi ska bara göra 2 halv stora uppgifter. men gruppen verkar vara trevliga :) har redan fått en "kompis" som jag ska jobba med . men det blir säkert bra med allt ihop. annars har det inte hänt så mycket, har bestämmt tid till klippning nu.
i övrigt mår jag bättre, allt är inte lika svart och jobbigt, ,men jag tänker lite ändå. nu ska jag snart handla lite påskmat.

Inga kommentarer: