onsdag, mars 03, 2010

b2 + vackert väder

satt och läsa skånskan på nätet imorse innan jag tog tåget till skolan. läste om b2, om det som hände i fredags kväll då det var stort slagsmål på och utanför b2. Jag är rätt säkert på vem som starttade bråken och jag kan säga att jag tycker inte om de personerna, vill inte säga för mycket men jag litar inte på de och jag skulle inte börja jävlas med dom... då kan vad som helst hända.Men är det de personerna som jag skriver om så känns det bra att de har blivit portade. känns tryggt och gå ditt igen. har inte kännt mig så trygg innan pga att jag hör hur de pratar och det är inte snälla saker. men nu ska jag skriva om trevliga saker..

sitter och väntar på en föreläsning som börjar nu snart sen vet jag inte om vi ska ha grupparbete i eftermiddag eller om jag kan åka hem. kan jag åka hem så känner jag för att göra något... NÅGON SOM VILL GÖRA NÅT IDAG? FIKA ELLER NÅT? Hör av er till mig i så fall...
men nu måste jag gå.... ha en trevlig dag
19,20
jag kom hem tidigt från skolan idag, redan vid 13,00,jag gick hem och åt sen gick jag ner till stan och kollade lite i affärer. var rätt skönt och vara ute i det fina vädret.
Sen efter det sov jag en stund och sen började jag plugga. Jag ska göra en matematikuppgift utifrån en barnbok. så jag har suttit och letat barnböcker och sen skrivit min inledning till det lilla arbetet om matteuppgift utifrån en barnbok. Skönt och ha kommit igång med det. imorgon ska jag fortsätta. nu blir det och ta det lugnt och äta lite

20,35
så besviken jag är, varför lyckades jag inte när det kändes så bra. SKIT OCKSÅ!!!!

1 kommentar:

Jessica sa...

Hej Marielle!

Sänd mig ett sms, och berätta vad som gör dig besviken! Blir orolig annars...

kram