söndag, mars 28, 2010

nattligt samtal och glädjande besked

det har inte alls blivit mycket sömn inatt, somnade vid halv9 imorse och vaknade vid 10,00 och kunde inte somna om.
jag tänker på det som sades inatt, jag är glad av vi äntligen pratade även om det kanske var fel tillfälle kanske. men jag känner att hade jag inte sagt att jag ville prata så hade det aldrig blivit av.
Jag hoppas att det kan föra nåt gott med sig men det tror jag att det gör. Det som känns jobbigt nu för min del, är att det känns som jag har förlorat en vän som betyder/betytt väldigt mycket för mig. Men det är inte riktigt så och det är jag glad över att jag fick höra igår. Men jag har ändå den känlan och den är riktig jobbig. Vet inte varför jag behöver dig i mitt liv, men det är bara så. jag är glad att vi rede upp saker och ni sa en del saker som jag ska tänka på och ta vara på. Jag har inte riktigt sett det så innan. Jag blev glad när du sa att du ville att vi skulle fortsätta vara vänner, även om jag kanske inte visade det så mycket inatt,vilket jag är ledsen för. Men nu vet du.
kanske ska skriva hur vi hade det igår, det var trevligt, vi var hos mig, håkan, diana, monica, nicko. satt och pratade och spelade kort. sen vid 23.00 skulle marcus o tess komma men det blev inte så... blev nåt konstigt där med mobilerna. Sen gick vi till b2. Det var rätt roligt där. Det var en hel del folk där-.Sen var jag o diana hungriga så vi gick till golex , de andra följde med. sen gick de hem. sen kom det samtalet som varade i ett par timmar. jag kom hem vid halv 6 tiden imorse.men somnade inte förrän vid halv 9. idag händer det inte så mycket och det är rätt skönt.ska nog gå ut en liten runda sen.
20,40
jag har precis fått reda på hur det gick på tentan i matematik. Jag blev GODKÄND!!! sjukt glad är jag nu och känner bara en enorm lättnad. jag behövde detta beskedet så mycket. det var det bästa som kunde hända nu, när det är lite småjobbigt på den privata delen.

Inga kommentarer: