måndag, mars 15, 2010

läsarrekord + en fråga till någon

igår på mitt inlägg här på bloggen så hade jag nytt läsar rekord, 60 personer var inne och läste men fick inga kommentar. Jag vill förtydliga mig, ni får mer än gärna skriva kommentarer, det är bara kul men som ni nu vet uppskattas inte annonymma komentarer.
VÄLIGT KUL ATT SÅ MÅNGA LÄSER MIN BLOGG :) Det gillar jag.

idag sov jag väldigt länge men tror jag behövde det. sov ända till kvart över 1. men det var väldigt skönt och sova så länge. sen vid halv 2 började jag tentaplugga. har suttit och gjort det nu i ett par timmar. ska ta lite paus nu sen göra ett test ikväll sen fortsätta och läsa in anteckningar imorgon.

Jag har också tänkt en del, en stor fråga jag ställer mig nu... varför vågar du inte vara ärlig mot mig? rädd för att såra mig? med det sårar mig mycket mer när du gör på detta visset än och berätta sanningen. Jag går inte under om du gör det. För och ha det såhär, är jobbigt för mig, för du är en person som jag bryr mig väldigt mycket om och det vet du, varför gör du då såhär mot mig? Det enda jag vill att vi ska vara vänner, och ha mer kontakt än vad vi har nu. jag kräver inte så mycket, bara ett litet sms från dig gör mig glad. Jag hoppas du läser detta.

Inga kommentarer: