torsdag, mars 25, 2010

Vad ska jag välja?

jag satt inatt och tittade igenom vilka sidoämen jag kan välja på till hösten. Jag hittade en kurs som verkar intressant, montissori pedadik men sen hittade jag inte en till, jag måste välja minst 2 stycken. Men jag har till den 15 april och bestämma mig. ska jag välja ett rolig kurs för skojs skull eller ska jag välja en kurs som passar tilll min inrikting?

idag är jag ledig från skolan, är nästan helt ledig från skolan till onsdag, ska bara in till skolan på måndag och göra min muntliga redovisning.Den lektionen tar en timme sen inget mer skola den dagen. Men det är riktigt skönt och vara helt ledig, jag har varit ute i det fina vädret, varit på öob och handlat, känns lite "b:et" och handla där men man sparar väl in lite pengar och gå ditt. Det är väl tredje gången jag är där sen de öppnade affären. Annars bara njuter jag av livet och bara har det gott. men känner för att göra nåt, men det är ju bara torsdag idag.
17,30
har fått gjort en del idag, fast jag har mest handlat, inte skräpsaker eller nåt sånt. utan mat och lite annat till hemmet. och det har inte blivit så farligt dyrt iheller,har kommit undan rätt billigt. har också hunnit med en fika på glada hörnan med monica, hennes töser och nicko. jag hade inget och göra och skickade till monica så frågade hon om vi skulle fika. Så det var trevligt.

Inga kommentarer: