söndag, mars 21, 2010

tråkiga söndag

igår var jag på fest hos crille. det var roligt förrutom att eva mitt i allt frågade mig en sak inför alla. Det var dumt gjort. hon kunde ta det med mig ensam. jag blev ledsen över frågan. Jag ville gå från festen men tom, eva och bengt ville prata med mig men jag ville inte prata med nån av dom, fick lite panikkänsla ett tag.Tom försökte trösta mig,samtidigt som eva och bengt var på mig och ville prata.Men panikkänslan gick över sen.
Sen efter en stund skulle vi gå ut, jag gick för mig själv, det var rätt skönt, behövde få en stund för mig själv. Sen på b2 var det väl helt okey.(jag tycker det är rätt skönt att vi har börjat prata lite.)
sen efter b2 blev det nattapizza och lite snack hos crille."storken", tom var också med och åt pizza. jag pratade med jonas på facbook. sen somnade jag på soffan sen vid halv 8 imorse gick jag hem och sov vidare.

idag har jag mest vilat och pluggat lite. sitter just nu och lyssnar på winnerbäck och funderar lite på gårddagen. Vet inte vad som händer ikväll, antagligen inget. Men nu ska jag ta och laga mat.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej!

Vilka okänsliga och klumpiga vänner du har!