torsdag, mars 04, 2010

halv bra dag idag

är fortvarande besviken över resultatet. men har varit i skolan idag och gjorde färdigt grupparbeterna. var väl inte så fokuserad på uppgifterna. tänkte på annat. Men nu får jag försöka lägga besvikelsen bakom mig och gå vidare, jag ska försöka ha jonas positiva tänkande, men det är inte så lätt och alltid och ha det.
har precis kommit hem, ska äta nu. har inte ätit på hela dagen.
sen ikväll ska jag till sofia ett tag.får se hur det blir där.
detta blev ju tråkig läsning.Men har kanske några roliga saker och berätta,. jag satt faktiskt och plugga lite inatt, kunde inte sova och kände inte för och kolla på film.
det var också roligt och prata en stund med dig jonas igår. kul och höra hur du har det på din utbildning.

4 kommentarer:

Anonym sa...

battre än en dålig...

Anonym sa...

Hmm tycker du ska vara nöjd med att det blev en halv bra dag istället för en dålig lr ?...solen skiner och det börjar närma sig vår så varför kan du inte bara njuta och försöka leva i nuet istället för att grubbla på allt som är dåligt i ditt liv. Tänk på att det finns dem som har det värre. Glöm morgondagen och lev idag =) Ett positivt tänkande är den bästa medicinen! Ha en fortsatt trevlig dag och tänk inte för mycket på framtiden för då kanske du missar nuet.

Marielle sa...

svar till anonnym; tack för inlägget. jag grubblar inte bara utan njuter av lite också.

Anonym sa...

ryck upp dig tänk på barnen i haiti!
thänkz have a nice day puss & kläm