lördag, mars 06, 2010

lördag

igår kväll åt jag god middag och tittade på tv. det var inte alls meningen att jag skulle hitta på något. men sen blev jag sugen på och gå till sofia som hade fest. Det var faktiskt kul där, det blev lite dricka där,tack för att ni bjöd. Det var mycket folk där. kanske 10-15 personer. Sen vid tolv gick jag monica,nicko håkan till b2- Det var rätt lite folk där, men det var ju stensson också så de flesta var nog där. Det var helt okey på b2, vi pratade och hade rätt skoj. Sen när b2 så blev det lite diskuttioner mellan mig, nicko och monica. Men nu känns det helt okey att vi har pratat .
får se vad som händer idag.... har ingen anning
uch vad jag mår illa idag och så är jag lite yr. det var länge sen jag kände såhär dagen efter en fest. ska försöka äta lite snart så blir det kanske bättre igen.

Inga kommentarer: