söndag, mars 14, 2010

3 saker jag vill ta upp

helgen som är nu, har varit trevlig, tog det rätt lugnt i fredags kväll med lite god mat, senare på kvällen blev jag sugen på cider så det blev några stycken sen gick jag ner en runda till b2 . monica o nicko kom också ner. vi pratade en stund.
igår var jag på 25 årsfest hos teress, det var mycket trevligt. vi fick tacos. vinet som jonas rekommenderade var mycket gott, det ska jag köpa fler gånger. sen fick vi kaffe och tårta sen efter det så lyssnade vi på musik och pratade. sen vid tolv tog jag tess, håkan o marcus taxi ner till stan, nicko o monica gick. Det var helt okey på b2. började tänka lite, jag kan inte hjälpa det men jag tänker lite på en person och det gör mig ledsen. jag vill inte ha det så men jag kan inte hjälpa det. saknar vår vänskap... men det gör tydligen inte du.... fast du kanske träffar andra?? så kan vi väl ändå vara vänner eller???
idag ska jag bara ta det lugnt. ska gå ut lite i det fina vädret. ska försöka göra ett självtest på det jag läst in på tentan hittills.

BLOGGEN
Nu kommer det bli så att jag kommer granska alla kommentarer innan de läggs ut på sidan. tråkigt att behöva göra det tycker jag.

HÄLSA
jag har mått bra nu i en månad tid, inte haft jobbiga tankar och så. allt har bara varit bra, förrutom med en person, som jag hoppas det kan lösa sig med. Jag har varit mycket för mig själv och satsat mer på studierna. Jag har kännt att jag behövt det. Men som vanligt när det börjar bli lite mer soligt och varmare så blir jag lite nere, numera vet jag inte riktigt varför jag blir det, innan vet jag varför och jag förstår varför det var så men nu förstår jag inte. jag har mina funderingar på varför jag blir nere, men inget jag vill ta upp här. Jag tror att om jag satsar på studierna och tänker mer på mig själv så tror jag att jag kommer må bättre.

nu ska jag gå ut i det fina vädret.

Inga kommentarer: