torsdag, mars 18, 2010

hunnit med mycket idag med

idag var jag i skolan på förmiddagen. vi hade föreläsning om grundskoleförordningen. Det kändes inte så relavant för mig, men kanske det är bra och kunna lite om det.
Sen efter skolan åkte jag hem,sen fikade jag med en kompis. tråkigt och höra hur det har blvit på min praktikplats,´det har blivit ännu sämre än när jag var där. Sen när jag kom hem från fikat så började jag städa lite. är klar med det nu. nu ska jag vila lite , är jätte trött, vet inte riktigt varför.
ikväll kanske jag ska plugga lite annars väntar jag med det tills imorgon.

idag har jag hunnit med en del praktiska saker här hemma, skrivit ett brev till försäkringskassan, kollat mina räkningar( kan man inte bara slippa dom när man är en student.) sen nu ikväll har jag suttit och pluggat lite. Men det blev inte så länge idag, orkar inte. känner mig trött på allt pluggande inför tentan. Har även gjort en del spontana jobbansökningar också. Men nu ska jag bara ta det lugnt

Inga kommentarer: