tisdag, mars 02, 2010

trivs med mitt liv

idag har varit en bra dag igen. sov länge sen gick jag ner till stan och fikade och gick i affärer. Sen gick jag till ica och handlade. träffade på mattias där så vi stod ett tag och pratade där.
Sen gick jag hem och tog det lugnt. nu ikväll har håkan varit här och hälsat på.
nu dessa veckor som har varit så har märkt att jag mår mycket bättre nu. Jag tänker mer på mig själv och bryr mig mindre om andra. jag är huvudrollen i mitt liv som det kallas, det var inte riktigt så innan tycker jag.jag gör det jag känner för och göra.
har haft en vecka "ledig" från skolan. då jag inte gjort så mycket med skolan men nu har jag börjat läsa igen.
FÖR FÖRSTA GÅNGEN PÅ VÄLDIGT LÄNGE SÅ MÅR JAG BRA OCH TRIVS GANSKA BRA MED MITT LIV.( men ibland har jag mina dåliga stunder jag med)
men nu ska jag fika lite, är småhungrig. Imorgon blir det ett par timmar skola...

2 kommentarer:

Jessica sa...

Detta blev jag glad över att läsa Marielle!! Äntligen satsar du på dig själv och lyssnar till din inre röst :)

Jag tror att alla kommer att få ett lättare sinne, nu när solen börjar titta fram, och det börjar att töa sakta men säkert...

Vi har haft en underbar vecka med SOL här i Oslo, då är det så vackert ute.

Nu skall jag och Ossian till Bvc för att väga och mäta.

Ha en strålande dag!

Kram Jessica

marielle sa...

hej min gulliga jessica!!
ja det är riktigt skönt att solen har börjat titta fram lite nu.
hoppas det gick bra på Bvc. skönt och höra att ni har det bra.
kram