söndag, mars 07, 2010

vackert vårväder

solen skinner och jag är utvilad. idag mår jag bra igen.
idag ska jag försöka komma igång med barnboken ordentligt så jag blir klar med uppgiften på tisdag eller senast onsdag så jag kan börja tentaplugga igen. Är så TRÖTT på dessa tentor,ska ha saltenta i slutet av månaden. Hade kännt att det hade varit bättre med en hemtentamen.
har inte mer och skriva om just nu. kanske skriver mer senare

22,50
i eftermiddags satt jag ett par timmar med min matematik uppgift som ska höra samman med en barnbok. Sen blev jag trött, ringde upp crille , vi pratade en stund. Jag var lite rastlös så jag sa att jag skulle gå ut en rund. långt om länge bestämde vi för att träffas, jag var hungrig och sugen på b2s ägg och bacon macka. sen efter b2 gick vi hem till mig. satt och pratade en stund och nu har jag suttit och pluggat igen en timme. Jag har gjort den största delen nu av matematiuppgiften, Imorgon ska jag bara koppla ihop det jag skrivit med läroplanen och kurslittratur. sen är jag färdig. sen på onsdag ska jag börja tentaplugga.... jobbigt.... men måste tyvärr göras.
nu ska jag äta chokladpuddig och grädde och lite film till det.

Inga kommentarer: