måndag, mars 29, 2010

helt slut

jag är så trött och mår väl sådär just nu. Jag tänker mycket och även om det gick bra med samtalet i lördags så känns det ändå lite jobbigt.Men det är inte bara "det" som jag tänker på utan andra saker också.saker som hänt tidigare men som jag inte tänkt på så mycket innan men som har kommit tillbaka igen. det kommer från och till . Men jag vet att vad jag måste göra, har bokat en tid nu och det känns jätte bra,jag skulle nog ha gjort det för länge sen men bättre sent än aldrig. För jag vill inte ha det såhär längre, nåt måste göras!!och jag är den enda som jag kan göra förändringen även om jag önskar att andra också kunde göra lite förändring
jag ska koncentrera mig ännu mer på min skola och försöka tänka mindre på det andra. Men det är inte så lätt alla gånger, det gick bra i en månad sen började jag tänka på skoltid också.

Men till nåt trevligare nu.... Jag försöker glädja mig åt mitt tentaresultat och ska gör det med att unna mig en god pastasallad från skafferiet här i stan och lite chips och dippa ikväll. Jag måste få belönna mig själv för att orka med allt.
men nu ska jag gå och sova en stund, är som sagt helt slut.
hörs kanske senare igen
16,10
Det var riktigt skönt och sova en stund, det behövdes. men det blev inte så länge, men 2 timmar i alla fall. Angelicka ringde och frågade om hon kunde komma och köpa boken vid kvart över 3 så jag gick upp då. och nu sitter jag och kollar upp schemat för kommande kurs och lite jobbansökningar. ska snart ner till stan och beställa tid till klippning, ska bli skönt. sen gå lite affärer. Imorgon är jag ledig, då ska jag sova ut och sen till biblioteket och leta efter lite böcker. Annars får jag se vad dagen har också erbjuda.

Inga kommentarer: