måndag, maj 10, 2010

trevlig dag och kväll

Jag väcktes imorse av sms,det var från min klasskompis som frågade när jag var i malmö. loggade in snabbt på datorn och såg att jag hade missat att det var idag som vi skulle ha littraturseminarium, klädde på mig snabbt och begav mig till stationen och tog första bästa tåg till malmö. Jag kom 5 minuter för sent till seminariet. Det var rätt givande semenarium. Sen efter det så gick jag o Emma och bokade en vidiokamra som vi ska ha med oss när vi ska besöka emmas partnerförskola, för att vidiofilma när vi håller i en aktivitet men några 3åringar. är lite nervös för det. Men det ska väl gå bra, bara man inte tänker på kamran för mycket utan focoserar på barnen istället.
Sen åkte jag hem och theress kom och vi kompletterade det lilla som behövdes i vårt arbete. Sen blev jag orolig när jag tänkte på en sak. Senare ringde jag crille och vi bestämde oss för att träffas. jag gick hem till honom vid 17,00 tiden och har nästan precis kommit hem. Vi satt och snackade och åt middag ihop. Det var mycket gott.
Och nu så sitter jag bara vid datorn och är lite småtrött-. Imorgon ska jag plugga lite och sen får jag se vad som händer.... eller så blir det bara en lugn dag.kan vara skönt det med

Inga kommentarer: