tisdag, maj 04, 2010

ta paus från allt ???

hade en underbar och trevlig dag, och jag mådde riktigt bra. men nu ikväll var det igång igen. tänker inte ens skriva om vad som hände igår kväll eller nu.men jag är arg/ledsen/ besviken. Det känns som man inte ens får ha ett privatliv. Men det måste man få ha det även om man är bra vänner och berättar mycket för varandra. jag funderar på en sak för jag orkar inte mer nu, det tar för mycket på min energi. Det är kanske över med allt nu.... vet faktiskt inte vad jag vill längre. jag kanske borde lyssna på råden som jag har fått av 2 personer utanstående om den här grejen
22,02
har suttit och pluggat en stund nu, kom faktiskt en bra bit.Jag kollade upp barnlekar till vidioinspelningen som jag o Emma ska göra om 2 veckor. sen skrev jag lite på den lilla studien och sen gjorde jag upp en arbetsplan. och till slut har jag läst en artikel.så jag känner mig rätt nöjd nu. Jag har börjat märka att genom att plugga får mig att skingra mina tankar, var som sagt väldigt arg och ledsen innan men nu tack vare pluggandet känns det bättre. nu ska jag slappa framför tvn och datorn.

Inga kommentarer: