måndag, maj 17, 2010

för min egen skull

Jag vaknade tidigt imorse, så jag ringde ett samtal, ska på möte i nästa vecka, jag hoppas det löser sig. sen låg jag o tittade på morgon nyheterna, det är rätt mysigt, sen somna jag om ända till 13,30, det var skönt och få sova ut. har fixat lite med skolan och annat trevligt idag. jag tänker en hel del och kommit fram till några beslut som jag måste försöka hålla, för min egen skull. jag kan inte riskera och få dålig hälsa pga allt runt omkring mig. Jag känner att jag är på väg ditt, för det är inte bra när jag börjar hyperventerlera och på gränsen till att få panikångest varje gång folk pressar mig eller dyklikt.
Mer och mer nu den senaste tiden känner jag mig kvävd, jag kan inte längre skriva i blóggen så som jag har gjort innan. Så nu har jag två ställen som jag skriver på. jag kan inte skriva om mina innersta känslor eller tankar för det känns så för mig att folk utnyttjar det sen till max och det är tråkigt. För en tid fram över så tror jag att bloggen kommer bli begränsad i mitt sätt och skriva här. jag kommer inte skriva lika fritt som innan, att skriva så fritt som jag har gjort har sina nackdelar har jag märkt och jag orkar inte med den nackdelen just nu. så en tid framöver så kommer jag nog skriva mer "försiktigt".DET ÄR MYCKET TRÅKIGT ATT JAG MÅSTE GÖRA DEN ÅTGÄRDEN.vill ju egentligen fortsätta skriva som jag har gjort men det går inte. Det är ni som har gjort att den bli mer yttlig nu eller vad man ska säga. Jag kommer fortsätta skriva om min utbildning, bara LITE om mina tankar o funderingar numera. och om annat också så klart.
men nu ska jag göra annat

Inga kommentarer: