fredag, maj 07, 2010

rubrik??

jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, känner att jag vill skriva men vet inte vad. den ena efter den andra tanken kommer upp i mitt huvud. jag vill inte tänka ikväll, jag vill bara ha en mysig kväll.... det finns 2 personer som finns i mitt huvud nästan hela tiden, är lite jobbigt men vad gör man .... finns inte så mycket och göra åt det just nu. Känner för och ta en cider men får vänta med det tills imorgon. Är det någon som vill göra något imorgon kväll??? hör av er i så fall :) det skulle vara kul och göra något.
innan för en stund sen så åt jag god middag sen ringde min kära kusin. och nu sitter jag bara vid datorn. har lite småtråkigt men vill ändå inte hitta på något för jag ska upp tidigt imorgon och åka till skolan,
om ni tror att jag har glömt det som hänt för ett par dagar sen så tror ni fel, jag har inte glömt det. Fattar fortvarade inte hur man kan gå in och kolla andras mobiler utan lov. Det är ju det privataste saken man har.
men nu ska jag titta på tack för kaffet med sven Melander, Åke Cato och Gösta Engström och äta lite chokladpudding och grädde. får ha lite gott också till :)
23,25
är glad att vi pratade , känns lite bättre nu.Hoppas att det bara kan bli bättre nu igen.
kan inte släppa någon ur tanken ikväll, tänker på vad den personen gör,och lyssna på musiken som vi både gillar, gör det inte bättre. fan... jag vill inte tänka så här.

Inga kommentarer: