torsdag, maj 20, 2010

en gammal god vän

jag har precis pratat med calle. Han är en mycket god vän sen länge. När jag bodde hemma så träffades han jag och en till person som heter David mycket. Det var roliga tider det. Vi hittade alltid på något roligt, eller rättar sagt de och jag följde med. Vi var mycket hemma hos mig. Kan faktiskt sakna den tiden. Det är 2 fina och snälla killar som jag är glad att jag blev vän med. Men nu de senaste 2 -3 åren har vi inte haft så mycket kontakt, i alla fall inte alls som förr. men det blir ju så när man bor på olika håll eller att man träffar någon och dela sitt liv med. Då blir det ju annurlonda. Men jag har kontakt med calle då och då och det är jag mycket glad över, som nu precis ringde han och kollade läget och pratade en stund. david o calles vänskaper har betytt väldigt mycket för mig. Davids vänskap har tyvärr runnit ut lite i sanden men någon enstaka gång så hörs vi av. bättre det än inget.
jag blir på bra humör när jag pratar med dom. De är fina personer.

Inga kommentarer: