onsdag, maj 26, 2010

missat möte

jag hade ju tyvärr missat ett möte i tisdags så jag gick ditt idag. Men tro inte de kan lämna ut de papperna, nä, sån tur skulle jag inte ha. så nu får jag ringa och boka ett möte igen, bara för att få ut ett par papper. rätt sjukt egentligen. Är lite arg på mig själv också för att jag missade mötet. Jag hade det uppskrivit och allt. Men jag antar jag är inte mer än än människa som gör misstag. Men jag vet innerst inne att det kommer lösa sig, ska ta ringa ett samtal och förklara sitrationen så tror jag det löser sig. Men ändå känner jag mig stressad, jag brukar sova länge om morgonen men är vaken nu, inte för att kl 11,00 är så tidigt men jag brukar sova minst till halv 12. men nu ska jag skriva lite på uppsatsen,det blir nog inte så mycket skrivning idag, känner inte för och skriva idag, men måste göra klart den tråkiga biten som har med forskning kring samspel och göra.
Men vi kanske hörs senare igen
18,35
det blev inte riktigt som jag tänkt det idag. jennie ringde mig när jag var på bibblan och skrev utl lite papper. VI träffades på torget, satt där och pratade sen blev det lite fika på b2. sen gick vi hem till mig, jag skulle hänga upp tvätten. sen gick vi en runda innan hon skulle åka hem. SÅ nu får jag börja sätta fart, blir lite mat nu, sen dags för uppsatsskrivning, ner och hämta tvätten sen kan jag hålla kväll.
ha en trevlig kväll

Inga kommentarer: