torsdag, maj 13, 2010

abonnera

har tyvärr inte något nytt och skriva.,har haft ett par trevliga dagar. kvällen igår slutade inte riktigt som jag hade tänkt men det blev trevligt ändå. VI skulle ner till b2 men det var abonnerat där eller vad det heter, eller som vakten sa, att det var en privat fest där. men det stod inget om det på deras hemsida bara att de har öppet till 2 . jag tycker de kunde skriva att det var abonnnerat. När de skriver att de har öppet till 2 så tror jag i alla fall och jag tror det är fler med mig att då har de öppet för alla. Men så var inte fallet, men vi gick hem till crille istället, och småpratade lite och drack öl, det var helt okey, innan på kvällen var vi hos lotta och det var faktiskt mycket trevligt. Tack lotta och anders för en trevlig kväll .
idag får jag se vad som händer, är rätt lockande tanke och bara ta det lugnt, äta gott och så ikväll. men får se vad jag känner för och göra

Inga kommentarer: