söndag, maj 02, 2010

söndag+ storstädning

sov till 11 idag. sen satte jag mig vid datorn, sen ringde pappa och sa att han var hos mig om 5 min, han skulle lämna min cykel och lämna en ny damsugarslang till mig, den andra jag hade har varit sönder ett tag. Men det har funkat med en sopborste också men helt klart att det blir renare när man dammsugar. Så nu har jag städat, damsugat och gjort ordning köket lite.jag tycker inte om när här är för stökigt, men det här nästan aldrig. Men gillar och ha rent och fint omkring mig.
Sen vid 2 ska jag gå ut och gå med en kompis, det ska bli rätt skönt, är ju fint väder ute.
Sen får jag se vad dagen/kvällen har och erbjuda.
16,12
var ute på promenad med diana, riktigt härligt var det, riktigt fin vårväder är det ute. sen när jag kom hem så fick jag ett ryck och började storstäda igen, damsög bakom alla möbler, flyttade ut sängen och damsög riktigt under sängen,det var rätt dammigt där, så nu är riktigt fint , det som fattas är väl att jag borde putsa fönstren, men får bli nån annan dag kanske. NU ska jag ducha sen bara ta det lugnt

Inga kommentarer: