lördag, maj 22, 2010

pingsafton och min mammas födelsedag

idag hade det varit mammas födelsedag om hon hade levt. Det har nu gått 7 år sen hon gick bort. tiden bara försvinner, men än idag kommer jag ihåg hennes sista dagar som de var igår. Tror aldrig de minnerna försvinner. Men inte om något sånt tråkigt nu, det ska bara vara positivt om henne idag. hon var en snäll omtänktsam men rätt bestämd mamma. sakar de stunder när hon och jag gick o fika, eller bara gick i stan.Bara det var mysigt. saknar också än idag,våra telefonsamtal, vi ringde varandra varje vecka. Jag har suttit och tittat på vidion på hennes 50 års fest, är glad att jag hade den filmen kvar.
Hon gillade och vara ute och segla med våra vänner till familjen, hon tyckte mycket om bohuslän också. och hennes skogpromenader med vår gamla hund sia.
hon var en fin person som tyvärr inte fick leva så länge. Saknaden efter henne kommer alltid och finnas där.

Inga kommentarer: