tisdag, maj 04, 2010

plugga

idag måste jag ta tag i pluggandet igen, ska läsa i kurslittraturen sen ska jag ska göra en uppgift på It´s learning. Det är ett ställe på nätet där man kan lägga in sina skoluppgifter och sen kan lärarna läsa den där.och så får vi studenter information om kurser man gått och går.
annars händer nog inte så mycket idag i heller, får se vad jag känner för och göra.
igår gjorde jag inget vettigt alls, låg mest i min säng och så var jag ute en liten runda i stan, tänkte jag fick gå ut och röra på mig lite. Men hann med och tänka en hel del, på både det ena och det andra.Men vet inte om jag kom fram till något beslut eller så.
ser fram emot morgon kväll då jag ska träffa daniel och marie, det ska bli kul. kommer inte på mer och skriva nu men skriver nog mer ikväll.
ha en fortsatt trevlig dag .

Inga kommentarer: