söndag, maj 09, 2010

ett beslut

ja vad ska man säga om gårdagen. Besvikelsen efter besvikelsen kom och det blev som det blev.
Men det var i alla fall kul och träffa sofia. var ett tag sen vi hade kul tillsammans. Du har rätt om en sak, trots allt som har hänt så är jag glad att vi är vänner och en person ska inte får komma imellan vår vänskap, det är inte värt det :)
det blev några cider hos sofia, helt okey, sen en runda på b2 och tre kronor. Något hände inatt som inte brukar hända så många gånger, men det var lite obehagligt så länge det varade.Men jag vet att ´det brukar gå över efter en stund. Men det fick mig och börja och tänka, jag har nog kommit fram till ett beslut nu. det får bli så här för min egen skull. Och om beslutet berättar jag inte om., tycker inte ni läsare har med det och göra vad det är för beslut.Men tror faktiskt det blir bäst såhär för en tid framöver.
19,47
har precis kommit hem,jag har varit på castrum och ätit med sofia. det var trevligt. Kul och hitta på något bara hon och jag. men nu är jag riktigt trött och ska bara ta det lugnt. hörs mer imorgon

Inga kommentarer: