tisdag, maj 25, 2010

stressad

jag känner mig stressad, vet inte riktigt varför, jag har kommit en bra bit på vägen med min uppsats och är nästan klar med den, nästan 1 1/2 vecka innan den ska vara inlämnad. Men ändå känner jag stress över den. Och det blev inte bättre nu när jag såg att jag hade missat ett viktigt möte i stan imorse, var säker på att mötet skulle vara imorgon. Men jag ska gå ditt imorgon och prata med de och förhoppningsvis löser det sig ändå,jag ska bara få en del papper,informationen kan jag sen tidigare,får säga det till dom imorgon. så kanske det löser sig snabbare då än att jag måste gå på ett möte till. Jag får hoppas på det bästa.
Ser fram emot helgen, det ska bli trevligt. uch vad jag känner mig stressad, kan inte koppla av ikväll. hoppas att stressen lägger sig imorgon.

2 kommentarer:

Diana sa...

Jag hade varit glad om jag haft min uppsats så klar 1 ½ vecka innan den ska vara inne! Jag är alltid ute i sista sekund så inte ska du känna stress.

Marielle sa...

hej Diana.
nej, jag borde inte känna stress,men det gör jag. Inte bara för uppsats utan med annat också. men jag vet innerst inne att det kommer lösa sig till slut med allt. men det känns jobbigt just nu.