fredag, maj 14, 2010

för varje dag

för varje dag så bryr jag mindre och mindre om den personen. han bryr sig inte så varför skulle jag bry mig, har ställt undan hans parably som jag fick låna av honom. jag vill inte bli påmind om honom hela tiden. kul för honom att han har en tjej och att det verkar gå bra med :) men att välja bort en kompis bara för tjejen säger det, det är fegt. Jag sitter bara och undrar hur det kommer bli den 19 juni när vi ska till thess och marcus. Men jag har inte gjort något fel denna gången, vad än du har sagt till andra och det vet du också innerst inne. Men den dagen han blir ensam igen och jag ska ha fest så kommer jag nog inte bjuda honom, varför skulle jag göra det?? jag kommer bjuda alla andra utom honom, han har valt, han valde bort en vän som han har haft ett par år eller kanske till och med i flera år. Då får han också sitta ensam den dagen när den kommer.

igår kväll hade jag en myskväll för mig själv. det var rätt skönt. IDag händer lite av varje.
hörs kanske mer ikväll

Inga kommentarer: