fredag, januari 15, 2010

uppsats skrivning igen

har suttit nu i eftermiddags med theress med uppsatsen. 2 stycken från klassen fick opponera på vårt arbete, så nu sitter vi och ändrar och lägger till i vårt ursprungliga arbete. tråkigt och behöva hålla på med uppsatsen igen . men den ska vara inlämnad på måndag.
00,30
har varit hos diana en stund nu ikväll och sjungit singstar. Det var kul. men trots att jag har sjungit i kör i 12 år så går det inte så bra i singstar. jag vann några gånger men annars vann diana. Det har varit en lugnt med trevlig kväll, innan jag gick till diana så åt jag,blev en sen middag då jag och tess satt ända till kvart över 6 med vårt arbete. Sen skulle jag handla. Blev inte så god mat som jag brukar ha på fredag kvällarna, det blev bara färdiglagad mat.
tess, håkan och nicko ville att jag skulle komma till rönneberga ikväll, de festar lite. men de messa vid halv 11 och frågade. men jag orkade inte, är trött och så är det lågnt till rönneberga.Jag tycker det är skönaste och ta det lugnt idag. Jag festade ändå igår med potus. Det var faktiskt mycket trevligt, lite tråkigt blev det när christian, pontus kompis kom, det blev en del killprat då. men då gick jag och ringde Jonas. Kul och höra hans röst igen.
Glömde att berätta att jag o pontus satt och spelade poker, gissa vem som vann igen??? jo jag!!!

Inga kommentarer: