söndag, januari 31, 2010

Om en händelse på b2 igår kväll

i fredags satt jag med mitt arbetslag och gjorde vår första gruppuppgift. det tog sin tid så jag var hemma vid 4 på eftermiddagen. gick och handla lite till helgen sen tog jag det bara lugnt, åt god mat och kollade på tv och satt vi datorn. kvällen gick väldigt fort :)
igår ville jag verkligen hitta på något men monica kunde tyvärr inte. det var ingen som kunde ta hennes töser. men jag bestämde mig att ändå dricka lite cider... sen började jag skriva till håkan, tess och marcus, de var hemma hos håkan på middag ... men de skulle ut sen... bestämde med dom att vi skulle träffas ute.
Jag kom lite innan de andra till b2, så satte sig några stycken brevid mig, tjejerna började prata med mig, och frågade om jag var där själv så sa jag att jag väntade på ett par kompisar... jag tycker först de verkade trevliga sen efter ett tag så började de fråga vad jag tyckte om deras killkompis om han var snygg och på vilken skala. killen var inte ful men inte snygg iheller.... för att vara snäll så sa jag en 7a. så började de säga att många tjejer tycker han är snygg och jag borde ragga på honom... han satt bara där och log. pinsam sitratration för mig och för honom... innan det hände så hade han sagt till mig att jag skulle ragga på hans killkompis som satt brevid mig ... hmm.... det kan bli sådär när folk är lite fulla som de var.... men jag tycker ändå det var snällt att de började prata med mig även om det blev som det blev.
sen kom tess, marcus och håkan så jag gick till dom... håkan tyckte det var kul att se mig igen... var ett bra tag vi träffade.Jag satt och pratade lite med honom och i mellanåt med tess och marcus... det var en del skumma folk ute igår. men det var trevligt och sitta och titta på folk och prata lite. sen efter b2 gick vi till golex och åt, var inte lika gott som det brukar. de skumma människorna kom ditt, håkan och tess kände den ena... han såg riktigt skum och lite halvfarlig.. ( man ska nog akta sig för honom, han är nog inte så snäll alltid om man säger så) sen när vi hade ätit upp så skulle han,den skumma typen och håkan och de andra beställa taxi men det skulle ta 20 min innan de fick en... den skumma typen började fråga vad jag heter och var jag bor. så sa jag, jag bor 5 min härifrån,vi var utanför b2 då. så frågade tess om vi inte kunde gå till mig så de kunde vänta på taxin där men då sa jag nej, pga att jag vill inte visa den skumma typen var jag bor. jag litar inte på honom. Jag sa hejdå till dom andra sen gick jag hem. Men det andra ordnat sig för de andra , de hade fått tag i en taxi som kunde köra dem.

idag vet jag inte vad som händer tyvärr

Inga kommentarer: