måndag, januari 25, 2010

deppig och nere igen

Sen ett par dagar tillbaks eller egentligen lite längre sen tycker jag inget är roligt längre, inte kul och gå i skolan, inte kul och vara med vännerna, inget är kul.
jag har för mycket tankar och känslor men vet inte hur jag ska reda ut dom.
jag saknar filmkvällarna/tvkvällarna. nu är jag ensam hela tiden,
men jag tror att det är min lott att jag inte ska ha det bra, att jag ska tänka för mycket, känna för mycket.
just nu vill jag bara sova för att slippa känna och tänka!!! Men jag kan inte bara ligga och sova hela tiden.... har gjort det mycket redan

3 kommentarer:

Marcus Johansson sa...

Hej Kusin! Det var längesedan vi sågs. Hur har du det nere i sköna Skåne/Eslöv? Tråkigt att läsa att du är nere. :-( Vet inte riktigt vad jag ska säga. Segt att vara deppig. Men hoppas att du inte tappar sugen och httar tillbaka till vad som känns meningsfullt och roligt igen. Har jag vägarna förbi någon gång så kan vi kanske ta en kaffe. Här I Karlstad är det sjukt mycket snö och kallt. Men som tur är har man nära till universitetet. :-)

Hälsningar Marcus

marielle sa...

hej marcus
jodå det funkar. just nu är det sådär men det går upp och ner. antar att det gör så för dig med ?
hur går det med dina studier? vad är det du läser? ja. det skulle vara kul och träffas om du har vägarna förbi.
Hälsningar
Marielle

Anonym sa...

Jo, visst är det upp och ner. Ibland mer ner tyvärr men också mer upp emellanåt.:-) (som tur är)
Jag läser svenska för lärare, just nu litteraturverenskap. Japp vet inte alls när jag är i Skåne men om det passar så kan vi slänga in en fika.

Dags att sova, belv väldigt sent denna kväll.

Ha de/Marcus