söndag, januari 10, 2010

lever ännu på det glädjande beskedet sen igår

tycker det är så kul för daniel och marie. det ska bli spännnade, ser fram emot sommaren nu.
annars händer det inget kul på söndagar. sov väldigt länge idag. har nog vänt dygnet lite nu. för jag somna inte förrän vid halv 5 imorse och sen sov jag till 2 idag. tycker det börjawr bli tråkigt nu och bara ta dagen som den kommer och inte hitta på något. denna vecka som har varit har jag nästan bara varit hemma, varit för mig själv, vilket har varit skönt. jag hoppas det händer lite mer denna vecka som kommer då jag nästan också är helt ledig.

ikväll är det en liten lugn stund på torget för sonny som gick bort. folk som kände han ska gå ditt och tända ett ljus och tänka på honom. vilka fina vänner han har eller så var han själv en väldigt omtyckt och trevlig kille. kände som sagt inte honom. men hoppas ändå att han vilar i frid och att han ser ner från himlen på alla de människor som samlas på torget ikväll för att hedra hans minne

Inga kommentarer: