söndag, januari 03, 2010

sova

det ändå jag vill just nu är bara och sova och inte vakna igen. alla sårar .så känner jag just nu.
12,25
det blev 3 timmar sömn inatt. sen sov jag dåligt, somna, vakna om.
jag städade också inatt efter per gick. skönt och vakna upp och veta att det mesta är städat. jag funderar på att inte ha fest på ett tag. jag funderar rätt mycket på att som har med mitt liv och göra. jag vet vad jag ska göra men jag behöver hjälp med det.
varför kommer folk till mig fast de ser/ hör att jag inte mår bra själv. Men jag är så som person att ser jag nån må dålig så bry jag mig om den istället för mig själv fast jag känner inombords att det blir för mycket för mig. jag ska hantera den personens känslor plus mina egna.
annars var det kul igår när jag hade liten fest. idag ska jag försöka skriva klart forskningsrapporten, sen ska jag bara ta det lugnt, bli nog att jag tänker en hel del idag med .
19,20
har varit och fikat med diana på b2. det var trevligt . kul och träffa henne, var ett tag sen.

1 kommentar:

Diana sa...

Hoppas inte du tyckte jag sårade igår för att jag inte kom på festen? Lovar att berätta den största anledningen till det sedan..