tisdag, januari 26, 2010

bättre dag +sommarjobb

igår kväll hade jag en riktigt dålogt kväll. jag var ledsen/ besviken på allt och alla.
men det känns lite konstigt med en person men jag ska fråga henne/ honom sen en dag om det är nåt är fel eller vad det är...
idag hade vi första föreläsningen i matematmatik. den var helt okey men lite lång,2 1/2 timme.
sen träffade jag mitt arbetslag,vi planerade när vi skulle träffas och göra uppgifterna och så, sen åkte jag hem och sov.
nu är det kväll och jag sitter själv igen. jag trivs inte och vara själv.
imorgon o på torsdag är jag ledig men ska läsa lite ur kurslittraturen

22,30
har suttit och sökt lite sommarjobb nu. sökte några och sen gjorde jag lite spontana ansökningar. Får jag önska så hoppas jag det blir nåt inom handel, skulle egentligen helst vilja få mer erfarenhet inom förskola men det är knappt lönt och söka där, då de slår ihop sina avdelningar och ordinarie personalen hjälps åt. Funderar lite på barnflicka. Det kan ju också vara en bra erfarenhet sen.
Men aldrig minst skulle jag vilja jobba med äldreomsorg. När jag var yngre så jag var jag på 2 äldreboenden här i eslöv.det sista jag var på var hemskt ställe. Personalen tyckte inte om en så man fick ingen hjälp om man behövde fråga nåt eller nåt sånt

Inga kommentarer: