torsdag, januari 14, 2010

bortglömd???

ibland får jag den känslan att jag är det. Nu i 1 1/2 vecka har jag bara varit hemma, knappt varit med någon kompis. Det är kanske bara är en slump att det har blivit så. Men som jag skrev i gårdagens blogg så känns det som bara jag tar insinativ till att göra nåt. Det är inte alltid så men oftast känner jag så. Tråkigt. Eller är det mig det är fel på? berätta det i så fall för mig så jag kan ändra mig.Eller som jag skrev innan det behöver inte vara nåt fel, kan kanske bara ha blivit så. I vissa fall av mina vänskap kan jag förstå att det har blivit som det blivit men ni andra då.

idag har jag inte gjort så mycket, tagit det lugnt,sovit mycket. och bara suttit vid datorn och kollat upp lite saker till skolan
02,45
det ända jag vill är och ´ha lite trygghet eller närhet, riktigt närhet.. Jag känner att jag behöver det så mycket just nu. jag blev glad att jag pratade med dig och jag fick fråga om det var så det jag tänkt på.Men trots det saknar jag dig.
kommer mitt liv någonsin ordna sig för mig? jag börjar faktiskt tvivla på det!! mitt liv är kanske redan dömt och misslyckas.och mina mardrömmar blir sanna. MEN VEM BRYR SIG????

ett glädjebesked i alla fall. kollade precis på csns hemsida om de har bestämt när jga ska få pengarna. Det blir på måndag. alltid kul när det blir tidigare än vad jag trodde det skulle bli.

6 kommentarer:

Jessica sa...

Hej Vännen!

Jag hoppas att några av dina vänner hör av sig snart, det är jobbigt för dig att sitta och grubbla... Håller med dig om att, om de "stör" sig på dig är det bättre att de säger det till dig, istället för att undvika dig. Stackare, det är då alltid något med de där vännerna. ônskar jag bodde närmare dig, så du kunde hänga med din gamle kusin när det tryter...


Stor kram från Jessica

marilelle sa...

hejsan min underbaraste...
denna gången är det faktiskiskt inte bara dom som de brukar handla om utan dom andra vännerna också som jag faktiskt känner så.
jag tycker så grymt bra om dig jessica. du är bäst så enkelt är det!!!

Jessica sa...

Tack för det, även om det inte var så jag menade...

Ja, Det är inte lätt att förhålla sig till andra jämt och ständigt, även om det är det man måste göra helatiden.
Tråkigt när de man räknar med sviker
:(

I natt har vi hagt en vaken natt, phu!! Ossian sov lit, han gråt inte, var bara vaken och glad! Som tur var väkte han inte storebror, men klarade att trötta ut två vuxna, det var en lätt match för honom. Idag hoppas jag att han sover mycket på dagen, så jag får vila. Stackars John som måste på jobb en hel dag...

Nu är vi äntligen friska igen :), och har det fint!

God Helg!, det sha vi ha :)
Kram Jessica

En slarver sa...

Hmm, hur kan det bli så mkt stavfel och missade bokstäver :(
Det verkar inte spela någon roll hur många ggr jag läser igenom texten. Jag är och förblir en slarver...

marielle sa...

svar till jessica: hoppas för din skull att Ossian sover mycket idag så du får vila lite.
ha en trevlig helg du med, kram

marielle sa...

svar till slaver: ja det blir lite stavfel och så men huvudsaken man förstår vad jag skriver och det tror jag att du gör ... men jag ska bli bättre på stavningen