onsdag, januari 13, 2010

ensamma och tråkiga kvällar

det har blivit en hel del ensamma kvällar nu i två veckor. kvällarna är tråkigaste att vara ensam ´på annars har det varit skönt och vara själv. jag har behövt det, bara ta vara på mig själv, inte tänka så mycket på andras problem.
men nu är det riktigt tråkigt och ensamt och vara själv på kvällarna. Trivs bäst och ha sällskap med, roligare och titta på tv tillsammans.
saknar våra tv kvällar. vet att det har varit mycket för dig nu de senaste veckorna. hoppas att vi kan ha en tv kväll tillsammans snart. ( vill inte pressa dig, vet att du har mycket just med allt runt omkring dig)
Jag väntar också på csn pengarna. hoppas de kommer snart. men med min otur så dröjer det väl en vecka till innan jag får dom, trots att jag har skickat in allt som krävs. Men jag kan bara hoppas jag får de snart!!!

skulle också vara kul om någon kom med förslag och hitta på något, i och för sig svårt och göra nåt om man inte har med pengar och göra, men man kan ju träffas o prata. spela spel eller nåt sånt.
känns ibland som det är jag som bara ska ta insinitativ hela tiden.

Jag har lagt in annonser på tradera och blocket att jag vill sälja mina komvux böcker. hoppas att någon ringer på dom nu :) eller vet du nån som vill behöver kurslittratur till komvux eller gymnasiet, hör av dig i så fall till mig. säljer böckerna till ett billigt pris.

23,30
nu har jag fixat mitt cv också. har hunnit med lite smågrejor ikväll och det är ju bra. ibland är det bra och ha tråkigt för då blir dom där saker som är trista och göra annars roligare.

Inga kommentarer: