fredag, januari 01, 2010

nyårsafton och nyårsdagen

igår på dagen gjorde jag inte så mycket. Sen på kvällen åt jag god middag här hemma, potatisgratäng och pepparbiff. Sen vid 20,00 gick jag till sofia. Det var roligt där, vi lyssnade på musik och spelade spel. sen vid 23,40 gick vi ner till stan och kollade på raketerna, fast det inte så många i år och det var mindre folk på torget också . Folket tycke kanske det var för kallt och gå ut och kolla på raketer. sen gick vi hem till sofia igen, men det var sådär då men det var nog mest för att jag hade tankarna på annat då . sen vid halv 4 på natten följde jag med bengt och eva och åt jansons frestelse. det var mycket gott. Det blev en hel del prat, men det behövde jag.
sen gick jjag hem vid 5 tiden imorse. gick o la mig vid 05,40.

nyårdagen.
har mest legat i sängen, inte gjort så mycket idag. men ska gå till affären snart . sen blir det nog en lugn kväll idag. ska bli rätt skönt.
16,40
allt är förstört men det är kanske lika bra. det gör för ont och ha det såhär som jag haft det länge. jag behöver tänka efter hur jag vill ha min framtid. vilka som ska vara kvar där, vilka som ska försvinna. jag ger och ger men får så lite tillbaka, klarar inte mer. ni har vunnit!hoppas ni är nöjda. men det kanske var meningen att det skulle bli såhär, för att jag ska kunna få ett bättre 2010. det var kanske ödet som bestämde det till mig

Inga kommentarer: