måndag, januari 11, 2010

städat ut julen

har varit hemma hos pappa idag. hjälpte han och städa ut julen. blir lite tomt när man tar bort alla julsaker. Fick också god middag.,potatisgratäng och rådjurs skinka. daniel kom också hem så vi åt tillsammans.trevligt.
sen när jag kom hem började jag städa lite, damsuga och damma i vardags rummet och i köket. tog bort lite av julsaker också . har lite kvar men ska ta det sista nu i veckan.orkar inte ta allt nu.
somnade sent inatt igen, somna nog vid 4 tiden sen vaknade jag vid halv 9 och låg vaken och låg och väntade på att pappa skulle ringa men sen efter ett tag så tänkte jag att han ringer nog vid lunch tid och det gjorde han. så lite sömn till fick jag

annars händer det väl inget som vanligt ikväll. imorgon ska jga till förskolan för sista fältdag. känns mindre kul just nu men det är väl och bara göra det antar jag. har ju inget val dessvärre.

Inga kommentarer: