torsdag, januari 21, 2010

ny kursintroduktionen

idag började matte kursen. Jag kom i en helt ny basgrupp och arbetslag. Men det känns faktiskt bra. kul och träffa lite nya människor. visst jag tyckte ganska bra om den gamla basgruppen men alla hade sina roller i den. svårt och göra nåt åt sin roll.nu när jag ska finna min nya roll i detta arbetslaget ska jag göra lite annurlonda. Men denna kursen blir säkert bra.

Apropå annat så ringde jag han som jag köpt mobilen och frågade om han hade skicakt mobilen. han hade glömt det. Men han hade väl läst mitt mail till han så när jag ringde så höll han på och paktera in den. Jag betalade snabbt . och han fick in pengarna i tisdags. jag tycker han kan visa lite mer intresse att vilja få iväg den. visst man kan glömma men ändå . Men han sa att jag skulle få den imorgon. Man kan alltid hoppas.

ikväll ska jag till en kompis en liten stund annars ska jag bara ta det lugnt

Inga kommentarer: