tisdag, januari 05, 2010

trettondagsafton

varför firar man denna dagen egentligen? jag har ingen aning. men kan det vara nåt att det är trettondagar sen julafton??
idag har jag inte gjort mycket.sovit väldigt länge. sen kollat upp lite saker till skolan sen varit och i stan. träffade på en person där, det var helt okey.
men nu återstår och se vad som händer ikväll? kanske en mysig hemma kväll eller nåt annat trevligt?

det är mycket märkligt. det är bådas fel, mitt och en annan person. Men den tredje personen säger att hon ger oss båda skulden. men jag tycker det 'är mycket märkligt hur man kan ta tillbaka en person och vara mycket med den personen men med mig så hör man inte alls av sig till . visst det är inte bara den personen som ska höra av sig utan jag också men ändå.
de första dagarna efter de hända mådde jag inte alls bra men nu har jag bara kännt det varit skönt. har kunnat tänka på annat. men jag ska vara ärlig och säga att det stör mig vissa saker och det blir jag arg på mig själv för. jag tänkte inte sjunka ner till deras sandlådenivå

Inga kommentarer: