onsdag, januari 06, 2010

trevlig kväll från början till slut.

har varit hos crille ikväll. satt och hade tråkigt så jag ringde crille, han och några till skulle äta middag. de frågade jag om jag ville komma ner det var vid halv 9 så jag gick ditt så vi åt middag och satt och pratade och drack lite men det var inte alls på det sättet som det brukar bli när man festar. tog det lugnt, satt och pratade och drack lite. inte alls det tempot som brukar vara på våra fester.Senare kom nicko och monica ner ditt. trevlligt .
sen satt vi bara och lyssnade på musik. pratade ibland om lite allvarliga saker, men det är ju bra att man kan göra det ibland ,för då kommer ,man varandra lite näramare än om man bara pratar fylle prat hela tiden. Sen var det trevligt från början till slut för att vissa personer inte var där. tråkigt att behöva skriva det men tyvärr är det så.
jag kom hem för en liten stund sen. och nu sitter jag bara vid datorn.

Senare idag vet jag inte vad som händer, tror det blir en lugnt dag, brukar inte hända så mycket,
17,00
har bara legat i sängen hela dagen. har varit rätt mysigt , har inte gjort nåt vettigt alls. :) men nu ska jag snart ta nåt och äta
läste precis på expressens hemsida om mordet i ringsjön. obehagligt när det 'är nån i ens egen ålder och rätt nära där man bor. stehag är ju inte så långt från Eslöv

Inga kommentarer: