lördag, januari 09, 2010

glädjande besked

idag sov jag länge som vanligt. sen gick jag till daniel en stund. sen var jag och handlade på coop då var sofia o crille där. vi pratade lite, eller det var mest crille och jag som pratade . men det är ju som det är mellan sofia o mig.
sen nu har jag precis kommit hem, ska äta nu, för jag har inte ätit på hela dagen. börjar kännas i magen nu.
sen ikväll blir det nog en lugn kväll.
det var förresten trevligt hos monica igår. men det var väldigt kallt och gå hem inatt. fy vad jag frös när jag kom hem

18,50
fick ett glädjande besked på telefon för en stund sen. Det var från min kära broder. blev verkligen jätte glad när jag fick reda på nyheten om er. hoppas att allt kommer gå bra nu :)

2 kommentarer:

Jessica sa...

Hej!

Hmm, är det som jag tror...., hoppas verkligen det!! :)

Hur är det med dig, jag har ringt dig 2 gånger, men du har ej varit hemma.Jag ringer när jag får chans, och det är inte så ofta just nu, prioriterar oftast och sova...

Vi har det bra, fast har varit sjuka i omgångar de sista veckorna, phu! Ossian har fått ögonkatarr och är jätte förkyld, stackarn. Samuel har också varit sjuk.

Imorgon ska vi på julfest på Samuels dagis,då blir det liv i luckan tror jag - KUL!!

Hur mår du kära Marielle?
Hoppas det går bra med dina studier.

Ringer dig igen snart
Stor kram från Jessica

Marielle sa...

hejsan jessica.
förlåt att jag inte hört av mig. tänkte höra av mig idag men det kom andra saker emellan.

jag vet att du inte hinner ringa så ofta och jag själv har varit dålig på höra av mig. Klart du ska priotera dig själv och din familj.uch då inget roligt med sjukdomar. hoppas Ossian blir frisk snart igen. hoppas ni får en trevlig dag på Samuels dagis imorgon. men det tror jag att ni kommer få.

Med mig är det rätt så bra, det går lite upp och ner med allt. Jag har hållt på med en uppsats nu i jul och nyår men nu har jag lite ledigt. jag vet inte hur det blir med min praktik om jag får godkänt men det hoppas jag verkligen. får nog veta hur det gick i slutet av januari.

hoppas du läser detta inlägget!!
tänker på dig.
kramar till dig