måndag, oktober 26, 2009

winnerbäck

igår kväll var jag hos jonas ett tag. det var kul men kändes ändå lite konstigt. kommer ju ihåg hur det var innan. men det var kul ändå och träffas en tag. jag fick min present som var en signerad winnerbäcks foto . gillar den bilden jätte mycket så den blev jag glad över. gick o la mig vid 2 inatt sen nu idag har jag försökt plugga lite men det har inte gått så bra så jag hoppar nog över det idag. Det känns som inte det går in ändå det jag läser.

sitter och lyssnar på winnnerbäcks nya låtar. Jag gillar låtarna berätta hur du gör och du min vän i livet mycket. . jag gillar särskilt mycket texten i berätta hur du gör.
" berätta vad det är. så jag vet hur jag ska nå dig" gillar den textraden. vet inte varför men det är nåt i den texten som jag fastar för, kanske för jag kan relatera till hur jag har det med mina vänner, att vi är lite dåliga på att berätta för varandra om det är något som hänt.
och du min vän i livet är bara en fin låt som jag gillar
20,20
har inte gjort så mycket idag. nu ikväll har daniel varit en stund hos mig. sen har jag pluggat en halv timme. gick bättre denna gången men nu ska jag titta på film Johan falk. De filmerna sägs ska vara bra...
21,30
det blev ingen film .såg på tv istället och programmet kysst av spriten. det var om stefan från eslöv. Idag jobbar han med ungdomar som har drog eller alkolholproblem. förr i tiden hade han själv problem med spriten, så stefan och hans vän berättar hur det var när stefan var när han blev beroende av alkolhol och vad som hände då. det var rätt inttressant för jag har läst om hans jobb i tidningar och sånt men visste inte att han själv hade haft problem.

Inga kommentarer: