tisdag, oktober 06, 2009

trevlig eftermiddag

somnade rätt sent inatt, låg och tänkte en hel del.sen sov jag till 12.sen vid 12,40 så träffade jag nicko o monica i stan... gick i någa affärer sen följde jag med till rönneberga. vi fikade hos moncia,trevligt ... sen vid 16,00 gick jag o nicko ner till stan. nicko skulle hämta ett paket på coop och jag skulle handla nåt och äta ... vi träffade på håkan där så vi stod nog där en halv timme och pratade. sen gick jag hem och åt och nu sitter jag bara vid datorn.

22,30
blev deppig nu för en stund sen. jag tror jag vet varför. jag saknar dig . saknar våra filmkvällar,samtalen med dig. jag vet att du inte vill jag ska pressa dig, och det vill jag inte heller göra. men jag vill du ska veta att jag saknar det vi hade. det är som jag skrev till dig för en månad sen när vi pratade om allt... att det kändes som allt tar slut då och stundtals så känns det så nu också. och det gör ont i hjärtat när jag tänker så. jag hoppas det blir bättre sen så små´ningom

Inga kommentarer: