söndag, oktober 04, 2009

min födelsedag

ska berätta hur jag hade det igår.
på eftermiddagen var familjen här, vi åt tårta och kaffe. satt och pratade en stund. trevligt. sen vid halv 4 åkte de hem och jag gick och plocka undan sen gick jag o vilade. sen vid halv 6 så började jag förberedda för festen på kvällen. sen vid kvart över 7 så ringde det på dörren. jag trodde inte alla skulle komma samtidigt men de gjorde de. De stod där alla ihop och även marre som jag hade lite anning på att hon skulle komma, de sjöng för mig. sen fick jag en massa presenter... tusen tack för presenterna, jag är hel nöjd.
när alla hade kommit in så öppnade jag presenterna.... . stämningen var på topp....
sen efter en stund så bjöd jag på smörgåstårta som blev mycket uppskattad. sen var festen igång. mycket trevlig, vi sjöng, skojade och hade kul men precis innan vi skulle gå till b2 så hände nåt... vilket var tråkigt och drog ner på mitt humör. sen på b2 var det rätt kul. tack Jonas för drinken. mycket god var den.,....blev lite irriterad o lesen över en sak där, varför kan man inte försöka lägga sina "beskymmer" åt sidan för en kväll och låta mig ha kul, ni vet hur jag är. att jag blir ledsen när det blir diskussioner och prat om era relationer hela tiden.
sen efter b2 gick vi hem till mig... jag är ledsen att jag blev ledsen i slutet.... men trots det lilla som hände i slutet av kvällen så var min födelsedag mycket bättre än vad jag kunde förvänta mig. tusen tack för ni gjorde min kväll trevlig

Inga kommentarer: