söndag, oktober 18, 2009

helgen går alldeles för fort


nu är det redan söndag igen. har haft en trevlig helg. i fredags tog jag bara det lugnt hela kvällen, åt god mat, tittade på tv och satt vid datorn. gick och la mig redan vid 00,15. det var väldigt skönt men kändes lite konstigt ... jag brukar ju inte lägga mig så tidigt om helgerna, men jag soma direkt och sov till 11 dagen efter,

sen på dagen hände det inget, sen hade jag en liten fest på kvällen, var ganska lugnt, men det var jätte kul. kul att tompa kom upp. kul att träffa per också en liten stund. sen blev det b2, gick öl av håkan, det var kul på puben.... sen blev det nattamat hos mig och lite fortsatt prat

idag har jag inte gjort något,städat lite bara .... men känner lite för och göra nåt men vet inte riktgt vad jag vill göra

bjuder på några bilder från min födelsedag
22,50
kul att du hörde av dig. blev glad när du gjorde det... nu blir det nog film innan jag ska sova

Inga kommentarer: