söndag, oktober 25, 2009

om lördagen

på dagen hände det inte så mycket. låg mest i min säng och tittade på tv. sen på kvällen så var det fest på rönneberga hos anders o lotta. det var trevligt, åt god smörgåstårta. blev en hel del snaps :( det var kul där, sen skulle jag, håkan , och jennie ner till b2. håkan var full och ledsen som vanligt, han gick mest och pratade med martin som också skulle ner ditt. men när vi var på torget så pratade jag o håkan om nåt .... kommer inte ihåg vad, antar att det var om sofia o håkan, men tydligen sa jag nåt som inte passade håkan så han knuffade mig rakt ner i fotänen.IDIOT... han ska ju inte dricka , så är det bara... så nu har man lite ont i ryggen, slog nog i kanten på fotänen när jag knuffades.... jennie blev skit förbannad och sa till han ....
sen kom han lite senare till oss igen... jag blev arg och frågade han hur han kunde göra så mot en kompis som alltid försvarar han och lyssnar på han. han kommer bli ensam en dag om han fortsätter såhär. sen sa jag lite mer som jag inte skriver här .
sen på b2 var det kanske kul... blev lesen för det som hände med håkan men försökte glömma det. det var mycket folk där, min granne var där också. pratade lite med han. håkan blev nära bli utslängd. vet faktiskt inte varför för han gjorde inget. men antagligen var det för han var för full.... men han fick vara kvar om han bara drack vatten.... jag var full där, var nog all snaps som slog på. för jag märkte inte så mycket av det innan... men efter b2 mådde jag inte så bra... men det var ingen som var där och hjälpte mig. per som sa att vi skulle träffas... hade gått hem.... så jag var ensam och full där... gick till mitt hemliga ställe... satte mig där en stund... känner mig lite lugn när jag är där... sjukt egentligen med tanke var det är för ställe jag går till... men jag satt där en stund och var ledsen, full och mådde lite illa.... sen gick jag hem sen däckade jag rätt snabbt i min säng.

idag söndag har jag inte gjort så mycket, ta det lugnt bara. det händer väl inte så mycket skulle jag tro. men är ledig hela veckan,förrutom på onsdag då ska jag till fridebo igen.
20,56
har varit och fikat med diana på b2. det var trevligt. skönt och kunna prata av sig lite. när vi fikar så går tiden så fort. vi har alltid nåt och prata om även om vi sitter tysta lite ibland.
jonas jobbade som vanligt.kul och se han också.
är ledsen och besviken över det som hände igår. hur kan man bara göra en sån sak mot en vän som alltid ha funnit där. jag vet inte längre vad jag vill med hans vänskap längre. om han inte gått över gränsen så har han gjort det nu. Detta är bara en av många händelser som han gjort men detta var det första mot mig. och det sjuka är att han som förklaring till varför han gjorde så var för att han var ledsen och full... jag tror inte han fattar vad han gjort... han tycker inte det var så farligt... man måste ju ta hänsyn till han för han var lesen och då är det okey och göra så( enligt han känns det som han tycker)
jag vet bara att jag vill inte träffa eller höra från han på ett par dagar nu...
just nu önskar jag bara att jag kunde få närhet och kärlek från någon. skulle behöva det. men det kan jag ju tyvärr inte för jag har ingen pojkvän som jag kan få det ifrån.

2 kommentarer:

jessica sa...

Hej!

Vilken jävla idiot!!!Ursäkta språket, men du kunde ju ha slagit i huvudet... Du gör rätt i att hålla honom på avstånd några veckor nu. Tycker även att denna pojken skall ge dig en ursäkt!! Marielle, du förtjänar bättre vänner!

Jessica

marielle sa...

ja. han har bett om ursäkt men jag vill inte godta ursäkten ännu. och jag känner fortvarande att jag inte vill höra från han på ett par dagar.