lördag, oktober 10, 2009

lugn med ända väldigt trevlig fredag

igår var jag hemma hos pappa och hjälpte han. när vi kom hem så fikade, daniel kom också hem. men vi småpratade bara lite, lite om min fest, sen om andra saker. sen började pappa och jag städa. sen var jag ute och gick med cesar... var väldigt skönt faktiskt.
sen åkte jag hem vid 3 och sen gick jag ner till stan och handla mat för kvällen och dricka.
hade tänkt det skulle bli en lugn kväll men god mat och tvkväll men diana ville hitta på något så gjorde så jag också ville göra nåt. så vi bestämmde oss för att sitta hos mig och dricka lite och lyssna på musik och sen gå till b2. det var mycket trevligt här hos mig. det blev en del tjejsnack.... sen gick vi till b2 vid halv 1 ... och det var trevligt... vi satte oss vid baren... satt och pratade lite...kollade på folk.sen kom peter ... har inte träffat han på 1 år... sen stängde b2 och vi gick till golex och köpte mat sen sa vi hejdå och peter följde med mig hem,,, satt och pratade en stund innan han åkte taxi hem.

idag händer nog inget särskilt, ska äta god middag ikväll sen se fotbollen sen får jag se vad som händer efter det :)

Inga kommentarer: