torsdag, oktober 08, 2009

torsdag

imorse när jag skulle till tåget så kom min granne och jag ut samtidigt från våra dörrar. vi började prata...han skulle också med tåget. Det visade sig att han också pluggar på högskolan nåt inom statsvetenskap, tror han sa att han läste jurudik. Han var trevlig... vi pratade lite om hur det är och bo i eslöv och var man ska gå ut när man ute och festar i eslöv. jag sa b2 eller stensson. Han var tydligen mer ute i Lund och Malmö. Men han sa att han skulle testa och gå ut i eslöv nån gång. Men tyvärr är han inte singel. men tror inte han hade varit nåt för mig ändå, han var lite åt bratshållet... men väldigt trevlig var han. sen kom jag till skolan, sjukt trött som jag var. men lektionen vi hade var lugn. vi skulle kolla på olika ungdomsfilmer och sen visa klipp ur filmen för klassen och sen diskuttera filmen utifrån olika perspektiv. sen åkte jag hem åt och gick och sov, var verkligen skönt. har haft en bättre dag idag än igår, igår var fördjävlig. PÖT ringde och jag ska ditt nästa vecka. och nästa vecka börjar min vft igen. känner inte riktigt för det... men vad ska man göra ....

Inga kommentarer: