onsdag, oktober 21, 2009

det har varit en lång dag

men tack och lov gick tiden jätte fort på vftn idag. jag hade och göra hela tiden. idag höll jag också en aktivitet som jag hade planerat. det gick faktiskt ganska bra. vi samlades i rummet sen gick vi ut på gården och prata om hösten och trädens alla fina färger. sen fick de ta med sig löv in och använda när de skulle rita och måla om hösten. Men det blev inte riktigt bara om hösten utan om alla årstider och lite om åska... men jag tyckte att samspelet mellan mig och barnen funkade bra., jag kanske borde vara lite mer tydlig i mitt ledarskap och mer bestäm säga vad som gäller... men jag är rätt nöjd. och barnen verkade tycka det var ganska roligt.

sen efter vft:nså träffade jag diana i stan och vi gick och fikade på b2. Det var mycket gott med fika.... satt och pratade en hel del om lärareutbildningen och om vftn. jonas jobbade. det är alltid lika roligt och träffa han.
nu ska jag vila lite
23,05
jörgen var här ikväll. det var trevligt, satt och pratade lite och kollade på tv .

Inga kommentarer: